Patiënt log-in Algemene nummer 020 215 60 60
X
Language / 語言 / Lugha

Tolk

Om de patiënt de juiste zorg en behandeling te bieden is het van groot belang dat de behandelaar en patiënt elkaar goed begrijpen. U bent als patiënt verplicht zelf te zorgen voor een informele tolk indien dit noodzakelijk is. Als u anderstalig bent en u problemen heeft om u zelf in het Nederlands of Engels uit te drukken adviseren wij u een informele tolk mee te brengen tijdens uw afspraak.

Hastaya doğru bakım ve tedavi sağlamak için, tedavi eden kişinin ve hastanın birbirini iyi anlaması çok önemlidir. Eger kendinizi iyi ifade edemiyeceğinize inanıyorsaniz yanınızda tercüman getirmeniz mecburidir. Ana dili Hollandaca olmayan biriyseniz ve kendinizi Hollandaca veya İngilizce olarak ifade etmekte sorun yaşıyorsanız, randevunuz sırasında bir tercüman getirmenizi öneririz.

Welkom, waarmee kunnen wij u helpen?

Zoek op huidaandoening

De volgende huidaandoeningen worden in Huid Medisch Centrum behandeld.

 

Zoek op behandeling

De volgende behandelingen worden in Huid Medisch Centrum uitgevoerd.

 

Actuele wachttijden

Dermatologie: 8 dagen
Flebologie: 5 dagen
Allergologie: 15 dagen

Spoedgevallen: Zelfde dag

Vacatures

Huid Medisch Centrum biedt de hoogste kwaliteit medisch specialistische huidzorg. In Huid Medisch Centrum behandelt men alle vormen van huidaandoeningen. Patiëntvriendelijkheid staat hoog in het vaandel. Er zijn korte wachttijden en er is een directe lijn met de Academische ziekenhuizen in Amsterdam. Een enthousiast team van artsen, doktersassistenten en ondersteunend personeel levert de meest optimale zorg aan onze patiënten. Er heerst een informele sfeer waar collega’s in een hecht teamverband werken.

Voor ons team zoeken wij een doktersassistente

Wie ben jij?
Een betrokken, gemotiveerde, flexibele en enthousiaste collega die goed met en voor mensen is.
Je neemt je verantwoordelijkheid en kan goed in teamverband werken.

Wat gaat je doen?
• ontvangt, informeert en instrueert patiënten over onderzoek en behandeling;
• verricht eenvoudige verpleegtechnische / verpleegkundige verrichtingen;
• assisteert specialist of specialistische zorgverlener bij onderzoek / behandeling;
• informeert patiënten, in opdracht van de specialist, over geautoriseerde uitslagen van onderzoek en/of behandeling;
• stelt de patiënt op zijn / haar gemak bij onderzoek of behandeling;
• verzorgt administratieve ondersteuning en afhandeling van spreekuren zowel schriftelijk en digitaal;
• maakt spreek-/onderzoeksruimten gebruiksklaar en zorgt voor beschikbaarheid van apparatuur en behandelmateriaal;
• assisteert de specialist op de poliklinische operatiekamer bij kleine ingrepen.

Waar ga je werken?
Wij zoeken een nieuwe collega voor onze vestigingen in Amsterdam op de locaties Paasheuvelweg, Osdorpplein, Linnaeushof en Reguliersgracht voor 24 uren per week. Je werkdagen zijn dinsdag, woensdag en vrijdag. Je kan op alle locaties worden ingezet. De locaties zijn goed te bereiken met zowel de auto als het openbaar vervoer.
Het is mogelijk dat je incidenteel ingezet kan worden op het medisch secretariaat.

Hoe ziet jouw profiel eruit?
• Je hebt een opleiding op MBO niveau 4 Doktersassistente;
• Je bent een energiek persoon die positief wil bijdragen aan het welzijn van onze patiënten;
• Je bent een teamspeler (samen doen we het);
• Je beschikt over een servicegerichte en oplossingsgerichte instelling;
• Je draagt bij aan een optimale werksfeer waarbij continuïteit en flexibiliteit centraal staan;

Wat bieden wij jou?
• Een aanstelling voor bepaalde tijd met uitzicht op een vast contract;
• Salariëring en arbeidsvoorwaarden conform CAO ZKN. Je ontvangt een salaris van minimaal €2.597,- en maximaal €3.937,- op basis van een 40-urige werkweek. Inschaling is afhankelijk van kennis en ervaring;
• Prima secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een eindejaarsuitkering (8,33%) en naast 160 vakantie-uren per jaar krijg je 72 PLB (persoonlijk levensfasebudget)-uren op fulltime basis;
• Pensioenopbouw;
• Reiskosten.

Geïnteresseerd?
Ben je enthousiast geworden en lijkt het je leuk om aan de slag te gaan als doktersassistent bij ons?
Dan nodigen wij je uit om te solliciteren door jouw brief met CV voor 18 april 2024 naar sollicitatie@huidmedischcentrum.nl t.a.v. mevrouw B. Madencioglu te mailen.
Wil je meer informatie over de vacature, neem dan contact op met mevrouw Selma Wilmink, operationeel manager, via s.wilmink@huidmedischcentrum.nl.

Wij zijn op zoek naar een IT servicedesk medewerker

Als IT servicedesk medewerker ben jij degene die het probleem van de eindgebruiker kan doorgronden en de vertaalslag kan maken naar de IT.

Wat zijn je dagelijkse werkzaamheden?
• Je bent de schakel tussen de gebruikers en de ICT-organisatie
• Je ondersteunt gebruikers bij applicaties die ingezet worden voor de uitvoering van de primaire zorgprocessen, zoals bijvoorbeeld elektronische patiëntendossiers (EPD’s), Content Management Systemen (CMS), VOIP-platformen evenals managementinformatie en ticketregistratie
• Je werkt zowel in operationele als in projectmatige zin intensief samen met diverse afdelingen, diensten en ICT-leveranciers. Onder het operationele takenpakket vallen werkzaamheden, zoals troubleshooting en bewaken van de continuïteit van operationele systemen en processen, het toetsen en testen van nieuwe of gewijzigde updates en het ondersteunen in transities (zoals bijvoorbeeld plannen en organiseren van software releases)
• Regulier gebruikersbeheer en troubleshooting van randapparatuur horen tevens bij de werkzaamheden.

Wat bieden wij jou?
• Een aanstelling voor bepaalde tijd met uitzicht op een vast contract
• Een uitdagende en afwisselende baan in een dynamische en innovatieve organisatie
• Informele en gezellige werksfeer
• Een marktconform salaris, gebaseerd op ervaring en competenties
• Naast de wettelijke vakantie uren heb je ook Persoonlijk Levensfase Budget uren
• 8,33% eindejaarsuitkering
• Georganiseerde lunch.

Waar ga je werken?
Wij hebben meerdere vestigingen in Noord-Holland. Wij zoeken een collega die inzetbaar is op de verschillende vestigingen in Amsterdam. Enkel remote werken is geen optie.

Hoe ziet jouw profiel eruit?
• Je beschikt over een afgeronde MBO (niveau 4) of HBO opleiding, bij voorkeur in de richting Informatietechnologie
• Je hebt minimaal 1 jaar relevante werkervaring als IT servicedeskmedewerker en aantoonbare kennis en ervaring met ICT-werkzaamheden (inclusief gebruikersondersteuning)
• Je ben gestructureerd en beschikt over een planmatige werkstijl
• Je hebt goede communicatieve en sociale vaardigheden. Je kunt goed luisteren, uitleggen en samenwerken.(Nederlands Taalniveau C1 of C2)
• Je hebt een servicegerichte en klantvriendelijke houding. Je bent geduldig, behulpzaam en stressbestendig
• Je hebt gevoel voor het grotere plaatje van een informatiehuishouding en privacy
• Je bent analytisch en hebt een probleemoplossend vermogen
• Je hebt werkervaring in of affiniteit met de zorg
• Je bent in het bezit van een rijbewijs B
• Je bent flexibel en bereid om soms diensten buiten kantooruren te draaien i.v.m. onderhoudswerkzaamheden.

Geïnteresseerd?
Ben je enthousiast geworden en lijkt het je leuk om aan de slag te gaan bij ons?
Dan nodigen wij je uit om te solliciteren door je brief met CV voor 20 mei 2024 naar sollicitatie@huidmedischcentrum.nl t.a.v. mevrouw B. Madencioglu te mailen.
Wil je meer informatie over de vacature, laat het ons per mail weten via sollicitatie@huidmedischcentrum.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Voor ons team zoeken wij een Front en back office medewerker (24 uur per week)

Voor Huid Medisch Centrum zijn wij op zoek naar een front en back office medewerker die inzetbaar is op verschillende locaties in Amsterdam. Het betreft een contract voor 24 uur per week.

Je werkdagen zijn dinsdag, donderdag en vrijdag. Je kan op alle locaties worden ingezet.

De locaties zijn goed te bereiken met zowel de auto als het openbaar vervoer.

 

Wat zijn jou dagelijkse werkzaamheden?

  • Het gastvrij ontvangen en verwelkomen van bezoekers
  • Afhandelen van inkomende telefoongesprekken en e-mails
  • Het maken van afspraken in de diverse agenda’s en spreekuren
  • Verwerken van verwijzingen en onderzoek uitslagen
  • Beantwoorden van vragen en geven van algemene informatie.

 

Wat zijn jouw kwaliteiten?

  • Flexibel
  • Oplossingsgericht denken en handelen
  • Stressbestendig

 

Wat bieden wij jou?

  • Een aanstelling voor bepaalde tijd met uitzicht op een vast contract
  • Salariëring en arbeidsvoorwaarden conform CAO ZKN. Je ontvangt een salaris van minimaal €2.597,- en maximaal €3.753,- op basis van een 40-urige werkweek. Inschaling is afhankelijk van kennis en ervaring
  • Prima secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een eindejaarsuitkering (8,33%) en naast 160 vakantie-uren per jaar krijg je 72 PLB (persoonlijk levensfasebudget)-uren op fulltime basis
  • Pensioenopbouw
  • Georganiseerde lunch
  • Informele en gezellige werksfeer. 

 

Geïnteresseerd?

Ben je enthousiast geworden en lijkt het je leuk om aan de slag te gaan bij ons?

Dan nodigen wij je uit om te solliciteren door je brief met CV voor 26 februari 2024 naar sollicitatie@huidmedischcentrum.nl t.a.v. mevrouw B. Madencioglu te mailen.

Wil je meer informatie over de vacature, laat het ons per mail weten via personeelszaken@huidmedischcentrum.nl.