Om de patiënt de juiste zorg en behandeling te bieden is het van groot belang dat de behandelaar en patiënt elkaar goed begrijpen. U bent als patiënt verplicht zelf te zorgen voor een informele tolk indien dit noodzakelijk is. Als u anderstalig bent en u problemen heeft om u zelf in het Nederlands of Engels uit te drukken adviseren wij u een informele tolk mee te brengen tijdens uw afspraak.
Hastaya doğru bakım ve tedavi sağlamak için, tedavi eden kişinin ve hastanın birbirini iyi anlaması çok önemlidir. Eger kendinizi iyi ifade edemiyeceğinize inanıyorsaniz yanınızda tercüman getirmeniz mecburidir. Ana dili Hollandaca olmayan biriyseniz ve kendinizi Hollandaca veya İngilizce olarak ifade etmekte sorun yaşıyorsanız, randevunuz sırasında bir tercüman getirmenizi öneririz.
Welkom, waarmee kunnen wij u helpen?
Zoek op huidaandoening
De volgende huidaandoeningen worden in Huid Medisch Centrum behandeld.
Zoek op behandeling
De volgende behandelingen worden in Huid Medisch Centrum uitgevoerd.
Voor het maken van een afspraak kunt u ons telefonisch bereiken van maandag t/m vrijdag van 8:30 uur tot 16:00 uur op de volgende telefoonnummers:
Locatie Paasheuvelweg
020 – 215 60 60
Locatie Linnaeushof
020 – 665 17 98
Locatie Osdorpplein
020 – 215 60 60
Locatie Reguliersgracht
020 – 627 16 72
Verwijsbrief
Voor medisch specialistische zorg heeft u een verwijsbrief van uw huisarts of medisch specialist nodig. Indien uw huisarts u heeft verwezen via Zorgdomein nemen wij binnen maximaal twee werkdagen contact met u op.
Een afspraak maken kan als volgt:
Afspraak maken via telefoon
Afspraak maken online
Als u in aanmerking komt voor het online afspraken maken, krijgt u een e-mail met verdere instructies.
Afspraak via contactformulier 24u per dag, er wordt binnen 2 dagen contact met patiënt opgenomen
Afspraak via Zorgdomein / Zorgring 24u per dag, er wordt binnen 2 dagen contact met patiënt opgenomen. Tenzij huisarts anders bepaalt, het verzoek in de aanvraag is leidend.
Online afspraken boeken
Ik heb geen e-mail gekregen om een afspraak te maken, hoe kan dat?
Als u in aanmerking komt voor het online afspraken maken, krijgt u een e-mail met verdere instructies.
Ik heb al een afspraak, maar kan ik ook eerder?
Wij bieden u altijd de eerstvolgende afspraakmogelijkheid aan. Soms komen bepaalde tijden vrij als iemand een afspraak annuleert, deze bieden we u ook altijd aan.
Afspraak wijzigen of afzeggen
Wilt u uw afspraak wijzigen of afzeggen?
U kunt bellen naar 020 215 6060 voor het annuleren, of wijzigen van de afspraak.
U kunt ook de afspraak annuleren of wijzigen door te mailen naar afspraken@huidmedischcentum.nl. Indien u een nieuwe afspraak wilt, geef dit dan aan. Wij sturen u een nieuwe uitnodiging om deze in te plannen).
Krijg ik een bevestiging van de afspraak?
U mag minimaal 24 uur van tevoren uw afspraak annuleren of verzetten. Bij voorkeur eerder zodat iemand anders uw afspraak kan opvullen.
Vragen
Lukt het niet om online een afspraak te maken of heeft u vragen? Bel 020 215 6060