Patiënt log-in Algemene nummer 020 215 60 60
X
Language / 語言 / Lugha

Tolk

Om de patiënt de juiste zorg en behandeling te bieden is het van groot belang dat de behandelaar en patiënt elkaar goed begrijpen. U bent als patiënt verplicht zelf te zorgen voor een informele tolk indien dit noodzakelijk is. Als u anderstalig bent en u problemen heeft om u zelf in het Nederlands of Engels uit te drukken adviseren wij u een informele tolk mee te brengen tijdens uw afspraak.

Hastaya doğru bakım ve tedavi sağlamak için, tedavi eden kişinin ve hastanın birbirini iyi anlaması çok önemlidir. Eger kendinizi iyi ifade edemiyeceğinize inanıyorsaniz yanınızda tercüman getirmeniz mecburidir. Ana dili Hollandaca olmayan biriyseniz ve kendinizi Hollandaca veya İngilizce olarak ifade etmekte sorun yaşıyorsanız, randevunuz sırasında bir tercüman getirmenizi öneririz.

Welkom, waarmee kunnen wij u helpen?

Zoek op huidaandoening

De volgende huidaandoeningen worden in Huid Medisch Centrum behandeld.

 

Zoek op behandeling

De volgende behandelingen worden in Huid Medisch Centrum uitgevoerd.

 

Patiënttevredenheid

Hoe ervaart u als patiënt onze zorg? Dit willen wij graag van u weten;

 

Ervaringsonderzoek

Omdat wij graag willen weten hoe u de zorg en de service van Huid Medisch Centrum ervaart, meten wij uw ervaringen met een vragenlijst. De resultaten gebruiken we om de patiëntenzorg en de service te verbeteren. Hiervoor krijgt u een uitnodiging via de mail. De resultaten worden anoniem inzichtelijk gemaakt voor Huid Medisch Centrum. Dit betekent dat de antwoorden niet te herleiden zijn naar u als patiënt. Als u niet benaderd wilt worden kunt u dat aan uw zorgverlener kenbaar maken.

 

Zorgkaart Nederland

U kunt natuurlijk ook uw waardering voor een zorgverlener van Huid Medisch Centrum plaatsen op Zorgkaart Nederland. Wij monitoren de cijfers en reacties die op Zorgkaart Nederland verschijnen.

https://www.zorgkaartnederland.nl/schrijf-een-waardering